eBook “Więcej niż dieta” i zimowe jadłospisy

to kompletne narzędzie służące do zmiany nawyków żywieniowych

 

 

 

CZEŚĆ

Nazywam się Natalia Szwed-Kisielewicz i jestem magistrą dietetyki.

Przygotowałam dla Ciebie mieszankę wybuchową- eBook “Więcej niż dieta” i zimowy jadłospis czyli kompletne narzędzie do zmiany nawyków żywieniowych. 

Zmiana nawyków żywieniowych zawsze niesie za sobą pozytywy w postaci lepszego samopoczucia, dłuższego życia i redukcji masy ciała.

Przekonaj się sama 🙂

ZIMOWY JADŁOSPIS jest elementem edukacji żywieniowej i służy jako punkt wyjścia do samodzielnego komponowania posiłków.

  • składa się z produktów dostępnych w każdym markecie (bez wymysłów)
  • do jadłospisu dołączona jest gotowa lista zakupów podzielona na grupy produktów 
  • skomponowany w duchu zerowaste- nic się nie marnuje, to co świeże zużywasz na bieżąco
  • elastyczny– wybierasz ten posiłek na który masz ochotę
  • smaczny i niewymagający– idealny dla osób, które nie lubię spędzać dużo czasu w kuchni, ale lubię smacznie zjeść
  • występuje w dwóch wariantach: klasycznym i pescowegetariańskim (bez mięsa, z rybami)
  • składa się z 4 posiłków, jest rozpisany na 7, 14, 21, 28 dni
  • występuje w różnych wariantach kalorycznych: 1600 kcal, 1700 kcal, 1800 kcal, 1900 kcal

W jadłospisie znajdziesz same pyszności!

  • pasty warzywne, jajeczne i rybne
  • owsianki w różnych kombinacjach (mój hit- pieczona owsianka twarogowa z bananem!)
  • omlety wytrawne i słodkie
  • tortille w różnych kombinacjach (hit nad hitami to nachosy z tortilli!)
  • pulled chicken czyli po polsku szarpany kurczak
  • grzanki na słodko, słono i słodko-słone (z camembertem i żurawiną!)
  • gnocchi w różnych kombinacjach
  • makarony <3
  • mięsko w sosie
  • sałatki
  • gofry, naleśniki i placuszki (pyszka!)
  • burgery
  • faszerowane warzywa

Czego chcieć więcej?

eBook “Więcej niż dieta” jest narzędziem służącym do poprawy relacji ze sobą i z jedzeniem

  • ćwiczenia w nim zawarte pomogą Ci zrozumieć istotę samoobserwacji, zrewolucjonizują myślenie na temat diety i odchudzania
  • z eBooka dowiesz się jak obliczyć zapotrzebowania kaloryczne, jak prawidłowo zbilansować posiłek (dzięki temu będziesz mogła sama tworzyć zdrowe i wartościowe dania)
  • w eBooku znajdziesz informacje o zamiennikach (dzięki którym jeszcze lepiej dopasujesz dietę do swoich preferencji)

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER I POBIERZ PRÓBKĘ ZIMOWEGO JADŁOSPISU I EBOOKA

zimowe jadłospisy
.

@psychodiabetyk

Bardzo przyjemny i wartościowy produkt. Naprawdę kawał dobrej roboty i dużo ciekawej nie tylko wiedzy w sposób mega przystępny, ale również “bogaty”. Dużo ćwiczeń i przykładów, trochę jak podręcznik, takie kompendium informacji na start- bez spiny. Taki przyjemny, mentalny przytulasek.

  • Ten produkt jest dla Ciebie jeśli:
  • chcesz mieć więcej energii i czuć się lepiej
  • chcesz zmienić swoje nawyki żywieniowe
  • chcesz nauczyć się jeść intuicyjnie
  • chcesz nauczyć się gotować łatwe, zdrowe i smaczne dania
  • rozumiesz, że zmiana nawyków żywieniowych to długotrwały proces
  • chcesz ułatwić sobie życie (nie musisz zastanawiać się jak jeść zdrowo- wszystko masz podane na tacy!)
  • Ten produkt nie jest dla Ciebie jeśli:
  • liczysz na efekt WOW i stawiasz sobie nierealne cele
  • jesz wybiórczo i nie lubisz większości produktów
  • oczekujesz, że sam zakup eBooka i zimowych jadłospisów rozwiąże Twoje problemy i nie chcesz się zaangażować w proces zmiany

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Skorzystaj z mojego kalkulatora lub napisz do mnie maila (dietetyk@szwed-kisielewicz.pl), podaj swój wzrost, masę ciała, wiek, poziom aktywności fizycznej (rodzaj pracy, trening, aktywność w ciągu dnia).

Jadłospis występuje w dwóch wariantach: tradycyjny i pescowegetariański (bez mięsa czerwonego i drobiu, z rybami, jajami i produktami mlecznymi). Oba jadłospisy występują w 4 różnych wariantach kalorycznych: 1600 kcal, 1700 kcal, 1800 kcal, 1900 kcal.

Nie. Jadłospisy zostały rozpisane tak, aby wszystkie produkty o krótkim terminie ważności zostały wykorzystane do końca.

Nie modyfikuję diet pod kątem indywidualnych preferencji. W eBooku “Więcej niż dieta” napisałam o zamiennikach, więc jadłospis możesz modyfikować na własną rękę zgodnie z moimi wskazówkami.

Nie. Niektóre dania gotujesz jeden raz i zjadasz je na kilka posiłków. Poświęcisz na przygotowanie posiłków z jadłospisu tyle czasu ile poświęcałaś dotychczas na gotowanie.

Jeśli jako formę płatności wybierzesz “Przelewy 24” zakupioną dietę i eBook otrzymasz na maila natychmiast po opłaceniu zamówienia. Jeśli wybierzesz przelew tradycyjny zakupioną dietę i eBook otrzymasz po zaksięgowaniu przeze mnie wpłaty. 

Zdecydowanie tak! Zimowy jadłospis to zupełnie nowe przepisy, a treści w eBooku są inne niż w WideoPoradniku.

Wszystkie posiłki z planu mają niski lub średni indeks glikemiczny. Jeśli chorujesz na insulinooporność powinnaś zmienić swoje nawyki żywieniowe oraz wprowadzić deficyt kaloryczny. Jadłospis i eBook to dobre narzędzia do walki z insulinoopornością.

Klasyczna, racjonalna dieta sprawdzi się u większości osób chorujących na niedoczynność tarczycy.

Każdy zimowy jadłospis zawiera 25% białka, 30% tłuszczu i 45% węglowodanów.