Wiosenne jadłospisy

Wiosenne jadłospisy to kolejna edycja bestsellerowych diet sezonowych. Dobre dla osób, które już posiadają diety z poprzednich edycji, ale również dla tych, którzy chcieliby zacząć przygodę ze zdrowszym (ale nie restrykcyjnym!) odżywianiem. 

 

Wiosenne jadłospisy są dla osób, które chciałyby zmienić nawyki żywieniowe, ale nie chcą rezygnować z ulubionych produktów. Słodycze, ziemniaki, chleb, makarony, pizza, naleśniki- wszystkie produkty dozwolone, pełna #legalizacja! 🙂 Bo przecież jedząc normalnie też można osiągać świetne efekty.

Wiosenne jadłospisy są wygodne w stosowaniu, bo do każdej diety dołączam listę zakupów, którą możesz zrealizować w dowolnym markecie. Ponadto jadłospisy są ułożone tak, aby wszystkie świeże produkty zostały wykorzystane – nic się nie zmarnuje! I najważniejsze- przygotowanie posiłków nie zajmie Ci zbyt dużo cennego czasu!

Wiosenne jadłospisy są dostępne w dwóch wersjach- klasyczna i pescowegetariańska (bez mięsa, z rybami). Każdy posiłek jest dobrze zbilansowany, sycący, zdrowy, ale przede wszystkim smaczny (bo przyjemność brzucha to podstawa wszelkiego dobra!). Diety w obu wariantach mają podobną bazę posiłków- dzięki temu możesz łatwo stosować dietę, gdy w Twoim domu preferowane są różne style odżywiania. Tak samo w obrębie różnych kaloryczności- różnice wynikają głównie z ilości składników, ale baza dań jest podobna.

Po zakupie otrzymasz dokładną rozpiskę. Każdy przepis jest szczegółowo rozpisany- zarówno ilość poszczególnych produktów jak i sposób przygotowania. Obok przepisu znajdziesz informacje o kaloryczności, ilości makroskładników, białka oraz wymienników węglowodanowych. Dzięki temu w łatwy sposób będziesz mogła dobrać zamienniki korzystając z uniwersalnej listy zamienników dołączonej do wiosennych jadłospisów. Bo elastyczne podejście do diety to podstawa!

W pakiecie z wiosennymi jadłospisami otrzymasz:

  1. WideoPoradnik– mini kurs, który pomoże Ci ogarnąć dietę
  2. Listę zamienników
  3. NOWOŚĆ! Listę “gotowców” z Biedronki, Lidla i Żabki– w razie WU, gdyby nie udało Ci się przygotować idealnego lunchboxa 🙂
  4. NOWOŚĆ! Konsultacje mailowe z dietetykiem*

*do 3 miesięcy po zakupie wiosennych jadłospisów, po konsultacji, jeśli zajdzie taka potrzeba, otrzymasz bezpłatnie dietę w aktualnie potrzebnej kaloryczności

Jak dobrać kaloryczność?

Oblicz kaloryczność w moim kalkulatorze lub (jeśli jesteś zdecydowana na zakup wiosennego jadłospisu) napisz do mnie maila na dietetyk@szwed-kisielewicz.pl– dobiorę optymalną kaloryczność diety dla Ciebie. W mailu podaj wszystkie potrzebne informacje, takie jak:

  1. Masa ciała
  2. Wiek
  3. Wzrost
  4. Opis aktywności fizycznej- aktywność zaplanowana, spontaniczna oraz rodzaj wykonywanej pracy
  5. Choroby
  6. Cel diety

Dieta klasyczna

  • dla osób, które nie muszą eliminować żadnego składnika
  • dla osób, które chcą jeść zdrowo (ale bez restrykcji!)
  • dla osób, którym nie chce się wymyślać i planować posiłków i (tym bardziej!) liczyć kalorii i makro

tydzień II, wersja klasyczna
tydzień I, wersja klasyczna
tydzień III, wersja klasyczna
tydzień IV, wersja klasyczna

Dieta pescowegetariańska

  • dla osób, które nie jedzą mięsa
  • dla osób, które chciałaby przestać jeść mięso, ale nie potrafią dobrze zbilansować diety bezmięsnej 
  • dla osób, którym brakuje pomysłów na pyszne dania bezmięsne 
  • dla osób, które nie chce się liczyć kalorii i makro
tydzień I, wersja pescowegetariańska
tydzień II, wersja pescowegetariańska
tydzień III, wersja pescowegetariańska
tydzień IV, wersja pescowegetariańska

Wciąż się zastanawiasz? 🙂 Może przekona Cię fakt, że 94% osób, które kupiło jadłospisy z poprzednich edycji kupiłoby je po raz drugi. Ważna informacja jest taka, że do końca marca trwa promocja -21% na wszystkie jadłospisy. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *